13 Haziran 2009 Cumartesi

The Hunt For Gollum Divx Film İndir

IMDB Puanı:7.8/10
Yapım:2009 ~ İngiltere
Tür:Aksiyon, Fantastik, Macera
Yönetmen:Chris Bouchard
Senaryo:Chris Bouchard
Yapımcı:Julianne Honey Menal, Chris Bouchard
Görüntü Yönetmeni:Stien Stie, Mike Ritchie
Müzik:Adam Langston, Andrew Skrabutenas Editörün Yorumu:
yüzüklerin efendisi hayranıysanız izlemelisiniz.ama yok ben zaten öncedende izlemedim veya beğenmedim diyorsanız izlemenin bi anlamı yok çünkü bi tat alamazsınız.ben şahsen dikkatle izledim ve de zevk aldım,çünkü bu filmin hastasıyım.en az 10 kez izledim ve 10 kez daha da izlerim.
http://2.bp.blogspot.com/_t_GS9KbDAmo/SgqAI9iOojI/AAAAAAAABrs/CYpvmJKFO-w/s320/The+Hunt+For+Gollum.jpg



Scak 

Videolar

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 yorum:

Yorum Gönder