5 Temmuz 2009 Pazar

Öldür Beni Divx İndir İzle

Öldür Beni film afişi,Öldür Beni filmi

Vizyon Tarihi:2009
Yönetmen:Korhan Uğur
Oyuncular: Mehmet Erbil, Burak Sarımola, Nihan Aslı Elmas, Aysan Sümercan, Erol Alpsoykan,
Öldür Beni | Öldür Beni online | Öldür Beni izle | Öldür Beni filmi | Öldür Beni online izle | Öldür Beni online film izle
Konusu:
Ozan ve Atilla köy köy gezip köy yaşantısı, yöresel yemek tarifleri gibi konuları çekerek TV programı yapan iki arkadaştır.

Bir gün Dikili'nin gizemli bir köyüne gelirler. Orada Emine Teyze'nin esrarengiz şerbetinden içen Ozan'ın hayatı değişir. Bu değişikliğe anlam veremezler. Anlamaya çalışırken ölümsüz olduğunu fark ederler. Köyü terk etmek isterler, ama şerbetin bir etkisi de içenlerin köyü terk edememesidir.




Scak 

Videolar

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 yorum:

Yorum Gönder